onsdag 5 januari 2011

feberdöd.

Min födelsedag var superfin. Niklas kom hit och vi gjorde inget speciellt. Åt mat, kollade på film och åt glass. Jag hade bara önskat mig honom och kel, och det fick jag.
Han är så fantastisk. alltså, jag kan inte ens få ner i ord hur fin och bra han är. Att bara ligga på hans bröst och känna hur hans hjärta slår, det är nog det finaste jag vet. Under natten sov jag kalasdåligt och vaknade med feber och en ömmande kropp.
Niklas åkte vid tre och nu känns livet bara kasst. jag saknar honom redan helt sjukt mycket. Febern dödar mig och jag har bara en cigarett kvar. Har ialla fall varit ute och köpt chips. Det tog all kraft ur mig.
Så nu ligger jag bara här och dör framför Jönssonligan.
I april spelar tydligen Belle and sebastian i Stockholm, hade varit så himla fint att vara där. men lär inte ha några pengar. Jag måste skriva ett cv och jag MÅSTE ringa soc imorgon. Måste få ordning på mitt jävla liv nu, jag orkar inte mer klydd nu.
har himla ont i mina tänder och håller på att få en ny visdomstand också. Livet är roligt.
pusshej.

Inga kommentarer: