söndag 30 oktober 2011

göteborg.


idag har jag gjort så himla mycket. vaknade en timme tidigare än jag behövde och kunde inte somna om. så jag åt lite nutellamacka och kollade på Justin bieberfilmen igen. älskar. Tog min astunga väska och åkte bussen till jobbet. Chillade, spelade lite och hade det asbra som vanligt. bästa ungen. Åkte till Lund efter jobbet och åt på subway med belle supersnabbt. det var trevligt. vi firade hennes namnsdag. hihi. satte mig sen på tåget mot göteborg. satt först mittemot en gubbe som pillade sig i näsan, bet på sina naglar, petade sig mellan tänderna och tuggade på sina fingrar. dog och bytte plats i helsingborg. fick ett helt fyrasäte för mig själv, så himla najs. chattade lite på facebookchatten och drack lite cola och åt lite kexchoklad och tonfiskmacka. Kom fram efter tre timmar och helt random kom adam (miiica, din adam) fram till mig och frågade om en cigg. haha, sen bara såg han att det var jag. asrandom. träffade min finaste pojkvän och tog bussen hem till honom. var så HIMLA nervös på bussen. hatar att träffa folks familjer osv. Men när vi kom hit så var allting fint och bra. sen kom jonatans moster och hennes man och så åt vi godaste salladen och tårtan och läste några dikter och det var som att äta mat med muminfamiljen haha. älskar finlandssvenska, så himla tokgulligt. bara dog. nu sitter jag i en mysig bäddsoffa och jonatan sitter vid sin mammas dator. vi bangade hans säng, för den är så jävla mjuk att man seriöst glider av den. helt cp säng. Känner mig lite förkyld, inte så ball alltså. himla ont i halsen och sådär, men ja det är supermiljonfint att vara här. det kommer bli världens mysigaste vecka och jag har den finaste bästa pojkvännen i hela världen faktiskt. vet inte vad jag gjorde innan honom alltså. Jonatans pappa sitter på ovanvåningen och lyssnar på klassisk musik på högsta volym hahaha, så himla fint. börjar bli lille trötte, så borde sova snart. imorgon ska jag träffa mica och vi ska köpa skor och äta på andrum och bara ha det bäst. åh allting är så fint att jag nästan spricker. så himla supernöjda tjejen. förlåt för världens längsta inlägg, men ja så blir det ibland. pusse.

3 kommentarer:

belle sa...

ba: BÄST

elin sa...

hihi vad glad jag blir av att läsa detta! vi ses ju snart med, längtar! :D

michaela sa...

världens bästa dag idag! äter godis så att jag dör nu. ska blogga snart och lägga upp alla fina bilder på oss i glasögonen hahahah, bästa. längtar så himla mycket till helgen. ÄLSKAR DIG