torsdag 22 december 2011

julmyset.

nu har jag handlat klart alla julklappar. var ute på stan lite ensam innan, köpte alla jag skulle till jonatan och sen mötte jag upp honom. hittade superbra julklappar faktiskt, så han blir nog glad. vi letade lite julklappar till hans föräldrar och sen åt vi på bk. han fortsatte leta julklapp till mig och jag gick hem. slog in alla och lyssnade på justin biebers julskiva. Nu har vi städat hela rummet och snart ska jag moppa golvet. har lite julkänsla i kroppen faktiskt. Snart ska vi färga håret och göra oss julfina. Vi ska ha egen julafton ikväll med julklappar, glögg och gos. imorgon vid 19 åker jag upp till halmstad för att jobba natt och på julaftonsmorgon åker jag hem till mamma. kommer bli himla mysigt. men jag vet inte hur jag ska klara mig utan jonatan. kommer bli så himla hemskt. kommer hem till buseboden igen på söndag eftersom jag ska jobba i veckan. bara jag och ola som kommer vara här då, det kommer kännas så himla knäppt. Johanna är i paris, anton åker till egypten imorgon, tove är i umeå och jonatan åker till göteborg. ska ta hand om johannas kanin ialla fall och gosa himla mycket. nu ska jag moppa golvet. hoppas ni har finaste kvällen. puss.

Inga kommentarer: