torsdag 7 juni 2012

kent.


Hej, ligger i soffan och är så himla förkyld. orkar inte vara sjuk jämt alltså. har tvättid nu, men orkar inte ta mig till tvättstugan. jonatan får göra det när han kommer hem. I lördags firade vi btw ett år tillsammans, så himla fint! vi var på loppisar och hittade massor med fint till lägenheten! ska ta bilder någon dag så ni får se. Sen åkte vi hem, åt himla god mat och sen kom patrik,caroline och anton hit. Vi drack kentvin och carolin blev bästis med katten. Vid halv 9 gick vi till Kb och såg kent och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh vad fantastiskt bra det var! älskar kent. bäst i hela världen. ville typ grina hela konserten. men åh så bra. jag och patrik ska se dom i pildammsparken i augusti också! han har köpt en biljett åt mig. så himla snällt. Så ja, det var en jättebra helg. har jobbat hela veckan och i tisdags lekte jag med tito. vi har inte setts sen typ i vintras eftersom hon varit i thailand och sånt. himla fint att ses ialla fall. Fick precis min skatteåterbäring. så himla najs. så nu har jag massor av pengar på kontot. hade massor kvar av lönen också. det äger! ska köpa tågbiljetter upp till gbg den 22e ikväll tror jag. Har semester i 10 dagar! kommer bli bäst. Längtar ihjäl mig efter Elin och Mica! vi ska bara sitta i solen, dricka vin, äta glass, bada och bara ha det bäst. Dom ska btw passa Frank när vi är uppe. För jag vågar inte ha honom i Jonatans föräldrars hus. han kommer bara smita ut. lille gosen. men han kommer älska mica och elin. Mår helt okej just nu. Hade några dåliga dagar i början av veckan, men nu känns allt ganska bra. Vet inte om jag ska jobba imorgon eller inte, får se hur jag känner mig senare ikväll. Blä, jävla sjuka! nu ska jag äta mat. hejdå.

2 kommentarer:

elin sa...

låter som en kul vecka men inte att du varit ledsen för kom ihåg att du är bäst och du har hela livet framför dig. och jag längtar sjukt mycket till när du kommer hit! ska ta hand om lille frank jättebra, det lovar jag! <3 puss puss

michaela sa...

ÄÄÄÄNTLIGEN ETT LITET INLÄGG!!! åh så avis jag är att du sett kent, vill meeed. längtar så himla mycket tills jag ska se. åhåhåhå. och vill också handla massa saker till hemmet på loppisar. jag smyghandlar lite ibland och ställer här och var i lägenheten men den är ju så liten så inget får typ plats mer. och elias bara tycker att jag är galen som ska köpa nytt och ändra och så hela tiden. men jag vill ju göra om allt!!!! för det är fult nu. åh så svårt. vill flytta mest av allt! och jag vill att det ska bli den 22e nuuuu för jag saknar dig så jag går sönder. du är världens bästa och det här ska bli den bästa sommaren nånsin med mig, dig och elin och solen och glass och frank som gosar när jag och elin passar honom. det kommer verkligen bli finast. du är bästbästbäst och hoppas du mår bra nu och alltid för all framtid för jag älskar dig. hahah dampar loss jättemycket nu hahah men vill bara skriva allt till dig! men kan inte skriva mer för ska promenera till selma- torget nu och köpa russin och pesto. och glass!! när elias sprejat klart sina gubbar i soprummet. hahah min lilla nördkille. och du är min nördtjej. puss älskling. <3<3<3