torsdag 5 juli 2012

VI HAR KÖPT BILJETTER TILL JUSTIN BIEBER I STOCKHOLM!!!!!!!! JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! biljetterna släpps inte förrän imorgon, men vi förköpte dom på en sida och jag är så glaaaad. hade sån himla panik och åh vad jag är glad att jag slipper panika med ticnet imorgon. det kommer vara helt galet och biljetterna kommer ta slut på några minuter. åååh jag är så glaaad. det här är helt sjuuukt! vi köpte ståplats och ÅH VAD BRA DET KOMMER BLI! måste bara hitta ett ticnetombud i malmö där jag kan hämta ut dom. ska fixa det imorgon!!!
håller på att tvättar nu och sen ska jag åka iväg till jobbet. jobbar tre timmar och sen är jag ledig tills på tisdag. ÅH JAG VILL ATT DET SKA BLI DEN 22 APRIL NUUUUUUUUUUUUUU. shit. jag kommer gråta ihjäl mig verkligen. bästbästbäst. älskar justin bieber.

2 kommentarer:

michaela sa...

hahahaha lilla galna tjejen <3<33<3

elin sa...

hihi håller med mica! <3 bra att du är glad, då blir jag glad. puss