torsdag 13 september 2012

hej igen efter tusen år.




 Hej bloggen.
det var typ miljoner år sen jag skrev. har bara inte orkat. det har varit så mycket. men nu har jag tid. Livet är ganska så fint. Jag är nöjd. Vi har ju fått en till liten katt som heter Penny och mina vänner är bäst i världen. har fått en ny tjejkompis som är så himla awesome verkligen! Vi träffades helt random hos Bobo och sen visade det sig att vi hängde på samma popfester i gymnasiet. Jätterandom. men hon är så HIMLA najs. Sen har det börjat en ny assistent på jobbet som har gått bredvid mig i två veckor. Hon är också så HIMLA trevlig. hade lätt kunnat hänga med henne utanför jobbet också. Har fått nytt schema också som är ganska så fint. Jobbet äger ju som vanligt också. Mica kommer ner till Malmö nästa helg och sen helgen efter det ska jonatan spela med sitt band på inkonst, blir fint!. Hösten i malmö är dessutom finast i världen och idag var jag på biblioteket och läste en fin bok. Nu börjar breaking news, men lovar att jag ska bli bättre på att skriva blogg nu faktiskt. puss.

3 kommentarer:

michaela sa...

skrev just en lång kommentar men vet inte om den kom fram för jag glömde skriva att det var från mig innan jag skickade den och så kom jag till nån konstig sida så vet inte om du fick den :( men jag skrev iaf mest att det äger att du bloggar igen och att jag längtar så himla mycket tills vi ses och att jag är glad att allt är så fint nu. pusspusspuss älskling jag älskar dig <3<3<3<3

elin sa...

jag saknar dig josse. <3

Sofie Strahl sa...

Mer blogg! Meeeer! :D