lördag 25 juli 2015

puss

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace 


orkar inte att jag blivit helt totalt jävla skitkär. i en så jävla bra person. blir helt sjuk i huvudet av detta. Vi har bara träffats tre gånger men han är amazing. nu är han bortrest och jag har bestämt mig för att inte höra av mig. det var så himla längesedan som jag kände såhär. vill bara vara med honom jämt. skulle ju fasen inte bli kär och sen bara jo och det är så illa. i torsdags spenderade vi fem timmar i hans säng med att bara hångla och spela tvspel. Han är så himla vettig på alla himla sätt och vi gillar typ samma saker och han kan hela moulin rougesoundtracket utantill. fan, livet är så himla bra just nu. Jobbar massor denna veckan men sen är jag ledig så himla mycket. det som suger mest är dock att jennifer åker bort i en månad. kommer dö utan henne. hon är den bästa personen! Vi hade den finaste kvällen i onsdags. Vi träffades hemma hos henne och pratade om män. Sen kom måns dit och vi satte oss i parken. Filip joinade också. han hade åkt upp från skåne bara för att spela med oss haha. Sen spelade vi pokemonspel och lyssnade på fin musik och det var så himla amazing. hade vunnit om inte måns flyttat tillbaka mig 10 steg. simon kom också och joinade mitt i spelet och vann! helt sjukt. sen kom sara förbi och filip gick tror jag. sen gick jag och måns iväg och hittade en igelkott som vi kelade med. Typ hade den i knät och kelade så länge. pratade om massa fina saker och så. Joinade våra fina kompisar och pratade. sen hånglade vi. jag och måns alltså. aaah orkar inte hur snygg han är. Vid typ 2 skulle vi köpa cigg men hittade inga, så vi gick in till jennifer och hånglade i hennes soffa och drack minttu. BÄSTA kvällen verkligen. hade lite sex i jennifers soffa och sen blev det ljust och vi insåg att klockan var 07. Då gick vi ut och rökte lite cigarr. Vid 08 ramlade vi hem och sen sov jag fyra timmar. så himla himla himla himla bra kväll. Nog bästa kvällen på hela sommaren. Livet är verkligen så bra. Kom in på arkeologin till hösten och ska provjobba på hunddagis i augusti. Har sökt lägenheter så jag och jennifer kan bo ihop. Gillar att bo med jonatan men borde skaffa något eget tror jag. typ börja om helt. Igår hade jag också en bra kväll. Kom hem till gbg från jobbet vid 2030. Träffade emilia och åkte till elon. Spelade lite dryckesspel och sen drog vi till henkan. Simon var där och jag fick låna hans kamera och fotade loss haha. Så himla kul att simon har börjat hänga med oss. han är så himla rolig och fnissar åt allt. Nä hm, allt är så bra. Imorgon ska jag jobba ett par timmar. vi ska på liseberg så det blir nog skoj. borde skölja ur inpackningen ur mitt hår nuuuuu. puss.

Inga kommentarer: