söndag 6 maj 2012

Färger på natten.

Hej, alltså jag HATAR nya blogger. jag fattar ingenting och designen är så jävla ful och blä. får noll blogglust när sidan är så ful och krånglig! idag har jag varit bakis och inte gjort så mycket. Kollat två avsnitt Glee, tvättat i handfatet och lyssnat på kentkentkentkent. alltså, jag kommer lipa ihjäl mig på konserten verkligen. Nya skivan ÄR SÅ BRA. jag dör. finaste jocke. Igår var anton här och drack vin med oss. det var asfint. Vi sjöng justin bieberlåtar i flera timmar och bara hade det kalasfint. Har varit megaförkyld sen i fredags, så fick sjuka mig från jobbet igår. assegt eftersom jag förlorar massor med pengar, men det är inget att göra åt det nu. Imorgon börjar ialla fall mitt gamla schema igen! det kommer bli så himla skönt. Verkar som att Leonora ska komma ner till anton i veckan och då kan hon ta med vår lilla katt. Så ifall hon kommer åker vi inte till göteborg. Det känns så himla ovärt även om jag jättegärna vill. Men vi har noll pengar och biljetterna på fredagen var slut, så då kan vi bara stanna där en natt. Men vill så himla gärna vara med på Umträffen! fan. får se hur det blir. Känner mig rätt låg idag. vet inte varför. Jonatan är och repar, men lär komma hem snart.
Nu ska jag fortsätta lipa till kent, ville mest bara säga hej och så. puss

Du vet man darrar och man skakar helt okontrollerbart
Tål inte sol, man blir en mörkrädd vampyr
Här kommer bot, här kommer bättring
med ett underbart liv i släptåg
Nu jävlar är du fri

2 kommentarer:

michaela sa...

så himla trist att du inte kommer, men mys med katten! kom nästa månad, eller nån gång snart i alla fall!! älskar dig <3

j sa...

jag länkar din blogg på min blogg så du vet