fredag 27 april 2012

livet äger.


Jag är sämst på att blogga, men det har varit så mycket de senaste veckorna. Jobbet och lägenheten har tagit all tid. men nu har jag tid. Idag har jag och jonatan varit runt i hela stan ungefär. Har köpt miljoner fina saker till lägenheten och alla kattgrejer! så nu är vi redo för att få hem katten. Bara två veckor kvar. jag längtar ihjäl mig. Hela kvällen har vi storstädat, så nu är här jätterent. så himla skönt. Vi har även fixat sovrummet. det har varit fullt med lådor och skit som vi inte orkat packa upp. men nu är där fint. Vi har fortfarande inte så mycket möbler än, men vi köper lite varje löning och nu börjar det se ut som ett riktigt hem. Idag köpte vi fina mattor och åh jag trivs så himla bra nu. Just nu sitter jag med färg i håret och måste snart lägga mig. ska jobba lite imorgon och sen vid tre ska jag hämta finaste elin vid tåget och sen ska vi shoppa med mica. mina två favvistjejer är i stan och imorgon ska vi ha finaste inflyttningsfesten här. Vi har bara bjudit våra finaste, så det blir inte överdrivet många, men jag tror det blir asbra ändå. Idag köpte vi förresten biljetter till kent!!!! kommer bli så HIMLA bra. den nya skivan är så fin och åh allting är så bra. haha så himla knäppt och hoppigt inlägg, men jag är så himla trött. kommer nog sova jättebra inatt. Igårkväll var vi förresten på Vinylbaren en stund och drack lite öl och så. alla killarna från jonatans band var där och det var så himla trevligt verkligen. Världens bästa killar. Dom kommer imorgon allihop. kommer bli så fint. bilden är ifrån igårkväll. nu ska jag kolla om maten är klar och sen ska jag sova. jag har förresten världens finaste pojkvän som står ut med mina damputbrott och alltid är världens bästa mot mig.
sov gott finisar. puss.

Inga kommentarer: