söndag 1 april 2012

bästa dagen.


Alltså ÅH, idag har jag haft den finaste dagen! Jonatan väckte mig genom att hoppa på mig imorse. var så bakis att jag typ dog. Tvingade ialla fall mig upp och sen tog vi tåget till svågertorp, eller ja vi råkade gå av på fel hållplats och fick vänta på nästa tåg haha. Vi gick till Ikea och åt godaste maten och pratade om lägenheten och var sådär äckliga kära och gulliga. Sen sprang vi till Mediamarkt och köpte en superspexig mackgrill som jonatan blev helt kär i haha. Var inom djuraffären och köpte en transportbur till vår lilla bebis och kollade ut alla saker han ska få. Kommer bli den mest bortskämda katten i hela stan. sen gick vi till rusta och köpte rengöringsmedel och sånt där tråkigt och viktigt. Vi vilade lite på en bänk och drack festis, sen gick vi in i största tygaffären och hittade massa tyger som vi ska sy dukar och gardiner av. dog för att alla var så fina. Mamma ska ta med sin symaskin när hon kommer på lördag. himla najs. Sen gick vi till ikea och låste in alla våra tusen påsar och åh sen köpte vi så HIMLA mycket fint. alltså dööör på allt vi hittade. Pausade lite i resturangen igen och åt räkmacka och pussades över bordet och lyssnade på gråtande barn och sådär. Vi har faktiskt börjat komma bra överens om hur allt ska se ut och har köpt SÅ mycket bra saker. Vår lägenhet kommer seriöst bli den finaste i hela världen. åh. längtar ihjäl mig. Vi kom hem för en stund sen och har grillat ikeapizza i jonatans nya grill. det blev asgott. Nu håller jag på att ladda ner nya avsnittet av Mad men. ÄNTLIGEN. världens bästa serie alltså. Är så nöjd med allt och haha jonatan är bästbästbäst i hela världen som vanligt. haha börjar känna mig helt löjlig eftersom jag bara skriver om hur himla bra allting är jämt, men det känns så bra att allting är bra och att jag mår bra. Imorgon ska jag hämta nycklarna till lägenheten och sen ska jag jobba. Ha det bra finisar, ska bli bättre på att kommentera era bloggar! puss

1 kommentar:

michaela sa...

är så himlahimlahimla glad för din skull,och för att du mår så bra nu. du ska alltid må bra. älskar dig. saknar dig <3