måndag 16 april 2012

I was born to be somebody.

Jag är himla förkyld, så jag ligger bara i soffan och ser på tv. det är ganska skönt, men lite trist också. På onsdag åker jonatan på jobbresa till norge i två dagar, det är lite deppigt. Mitt jobbschema är ändrat lite nu, så de kommande veckorna kommer jag att jobba 12timmarspass. kommer vara jobbigt, men ja jag får ju mer pengar ialla fall. Idag har jag sökt till en skola faktiskt! Hoppas jag kommer in. Det är en skola där man kan läsa upp sina gymnasiebetyg och om jag kommer in ska jag läsa möbelsnickeri. Så himla roligt! lära sig att bygga och designa möbler liksom. asroligt. är så pepp. Måste verkligen läsa upp mina jävla betyg någongång, det är snart försent. Så jag hoppas verkligen det här blir bra. jonatan ska med börja plugga till hösten, så det blir himla bra. Fick veta igår att vaccinationen på katten har blivit uppskjuten, så vi får nog hämta honom helgen efter den vi tänkte, alltså helgen 11-12-13. det är lite trist. Men ja, mica och elin! jag kommer upp då istället, så då måste ni vara lediga faktiskt :( Idag har jag bakat paj och när jag var i affären så satt en gammal klasskompis från gymnasiet i kassan. det var aspinsamt, för jag var jätteäcklig och hade feber och blä haha. inte ok. Nu är jonatan på repan och jag ser bara på tv. ska vara hemma från jobbet imorgon med. har börjat ta min magmedicin igen, men jag vet inte, tycker nästan magen känns lite värre nu. men det kanske blir bättre om några dagar. Blä, är så himla varm. hahahahah shit vilket flummigt inlägg men ja ni fattar nog. Nu ska jag se mer på tv. puss alla små gosar.

2 kommentarer:

michaela sa...

åååh, vad synd att det blev uppskjutet!!! elias föräldrar kanske ska komma och hälsa på den helgen, men det finns tid för att hänga med dig och elin också! det måste det göra! pusspusspuss och krya på dig fining <3

elin sa...

först och främst: KRYA PÅ DIG! himla kul att du kanske ska börja plugga till hösten, wiee möbelsnickeri låter mysigt :) åh synd att ni måste vänta en vecka till på kiseen men jag kan 11-12-13 iaf! :D tack för det söta kommentarerna du skickar till mig med, du är bäst och gör mig alltid så glad. <3!!!