torsdag 12 april 2012

justin bieber



oj, har inte skrivit på 200 år typ. Vi har nu bott i lägenheten i nästan en vecka och jag börjar äntligen hantera omställningen och förändringen. Men det är svårt. Idag har jag varit ledig från jobbet och haft värsta justin bieberdagen. Har justintröjan, lyssnat på justin, läst justinbloggar, läst i justinboken jag fick av mica och bara varit totalt besatt av justin. HAHA helt cp. men han är så bra. älskar jb! Nu är jag ensam hemma, för jonatan är och repar. Kan inte låta bli att känna mig lite ensam. eller jag vet inte, men det känns som att alla försvinner. Det är jämt jag som hör av mig till folk och jag vet inte, det bara känns som att alla har gått vidare i sina liv utan mig. Och ingen verkar märka eller bry sig om det.
Såg precis en ny bild på min kattunge och började nästan lipa. Det kommer bli så fint när han kommer hit. bara tre veckor kvar. Om tre veckor får jag dessutom träffa mina finisar i göteborg. Fan. idag känns det mesta sämst och jag orkar inte.

3 kommentarer:

j sa...

jag vill också träffa dig, varför är jag så sämst när du kommer till göteborg :(

j sa...

ja nästa gång du kommer så måste vi ses. jag sitter bara inlåst i min lägenhet och gråter över mina borderline problem hela tiden och missbrukar, men jag skall bli duktigare på att komma ut, det är ett måste. så då måste vi ses! jag tänker på dig jätte ofta

michaela sa...

hoppas du inte tycker att jag försvinner eller är dum eller så, jag vet att jag är dålig på att höra av mig till typ alla men jag skulle aldrig försvinna från dig för du är min bästaste bästis och jag älskar dig mestmestmest <3<3<3<3 hahaha skrattar lite åt din justin bieber- hets, du är så söt. och kattungen... döööööör. kan jag få bli kattungens gudmor??? hahah ååh. LÄNGTAR MEST TILLS DU KOMMER HIT. livet kommer äga då <3<3<3<3