torsdag 11 oktober 2012

pigga tjejen.

Igår var en sjukt jobbig dag. Biverkningarna var helt åt helvete och jag mådde superdåligt. Men inatt sov jag så SJUKT bra. Helt stört. Har inte sovit så bra på ett halvår. Ända sen jag slutade med medicinen har jag sovit väääldigt oroligt, vaknat minst 5 gånger per natt och sovit väldigt lätt. Men inatt vaknade jag bara två gånger och sov jättebra hela natten. Är så pigg nu att det är sjukt. Biverkningarna är dessutom inte alls så illa idag och känner redan hur jag kan koncentrera mig bättre igen. Ska jobba lite senare idag och hade tänkt städa innan. Jobbar på lördag hos fina E och senare på kvällen ska Bobo ha fest. Kommer bli fint att träffa mina killar igen, känns som att det var superlängesen sist även fast det inte är så. Drömde jättekonstiga drömmar inatt och Julia och Hugo var med också. Sitter och ser på Våra bästa år med katterna hihi. Är så himla sugen på ägg, men har redan ätit frukost. Hahaha sjuuukt intressant inlägg. Har fått tillbaka min kamera nu, men kan inte hitta min laddare. Letade i tre timmar igår, men kunde ändå inte hitta den. Så får väl beställa en ny. Så himla segt eftersom jag vill använda den nu och i helgen. Ska leta lite till när jag har städat, men känns inte som att jag kommer hitta den. Nu ska jag fortsätta titta. hejdå

Inga kommentarer: