torsdag 18 oktober 2012

Göteborg.

Imorgon åker jag till Göteborg och lever det glada livet över helgen. Det kommer bli kanon. Peppar med Håkan Hellström nu och borde egentligen packa. Har INGA rena trosor eftersom alla tvättider var tagna, så får köra på Jonatans kalsonger hela helgen. BARA SÅ NI VET. Drömde om Justin bieber hela natten. så himla tokmysigaste drömmarna. Älskar jb!. Jonatan har inte kommit hem än och svarar inte på sin mobil, börjar bli lite orolig. Veckan har ialla fall gått superfort och jag har inte gjort NÅGOT av det som jag sa att jag absolut behövde göra. bra jobbat. Shit vad mycket caps det blir, men det är BARA EN SÅN DAG IDAG. har en sjukt bull hosta och ont i munnen, min hypokondri säger att jag har hiv och jag säger åt min hypokondri att den ÄR hiv. Är förresten fattig som en kyrkråtta, på riktigt, har 2 kr på mitt konto. Så jag kommer få leva sparsamt i Göteborg haha. Längtar miljoner tills lönen kommer. Ska köpa en kjol då. Köper aldrig kjolar. Nu skriver jag bara sjukt mycket babbel. Borde packa och städa. Anton kommer imorgon och bor här över helgen med katterna. Han är i himlen av pepp. Nu ska jag packa. puss. Ni får en bild på min guldklimp.

2 kommentarer:

michaela sa...

kommer bli världens bästa helg!!! som alltid. längtar meeeeeeeest. åh så jobbigt att han inte svarar. blir alltid megaorolig när elias borde vara hemma men inte är det och inte hör av sig och inte svarar. men det är nog bara vi som är lite tokiga. jonatan kommer säkert hem NÄR SOM HELST.jag såg föresten också torka aldrig tårar utan handska igår, båda avsnitten. trodde inte alls jag skulle bli så berörd men grät typ sönder och var megaledsen hela kvällen. och var tvungen att köpa boken men köpte fel och köpte en nedladdningsbar ljudbok istället och när jag märkte det så var jag tvungen att köpa boken OCKSÅ. så himla jobbigt så blev ännu mer ledsen för jag slösade så mycket pengar. ville ju bara ha boken haha. men ja. hahah. så himla fint med en liten kjol ändå! kom hit fort så vi kan kramas!!! pusssss

Maja sa...

GÖTEBORG! vill också åka till göteborg. sjukt avis.