tisdag 18 december 2012

...

Jag har inte skrivit på evigheter. jag orkar inte. just nu orkar jag ingenting. bara suttit i soffan i tre dagar, utan att varken äta eller duscha. bara kollat på film och kelat med katterna. jonatan är i gbg och kommer hem imorgon, så har varit ensam hela helgen. är inte alls van vid det. minns inte ens om jag har ätit idag. pratade i alla fall med en gammal vän imorse. det är så knäppt att vi har så olika liv, bor i olika städer och knappt träffas, men att vi ändå har haft en fin relation i så många år. han är så bra och vettig och får mig att fnissa. nästan sådär som när vi var 19. shit vad tiden går fort ändå. om 17 dagar fyller jag 24, det är fan sjukt. efter jag pratat med min vän fick jag ialla fall världens mysigaste energi och orkade duscha, sminka mig pyttelite och sätta på mig träningskläder. skulle egentligen jobbat idag men sjukade mig, känner mig fortfarande inte frisk från förkylningen och det här dumma som är mörkt i mig. ikväll ska jag ialla fall på ett bodypumppass om jag orkar. inte tränat på typ en vecka och det gör mig galen. Känner mig rastlös och vill bara fly, men jag vet inte vart. känns som det skulle bli likadant där också. fan. har världens finaste katter ialla fall! vet inte vad jag skulle ha tagit mig till utan dom. världens bästa. blä haha världens tråkigaste inlägg. på fredag ska vi ialla fall ha julfest med alla fina vännerna och det kommer bli så mysigt. sen åker jag till mamma den 23 och stannar där några dagar. vill bara att allt julstök osv ska vara förbi. Har köpt FINASTE julklapparna till både mamma och jonatan. jonatan ska ju få en resa till London och Harry potterstudion där, men var tvungen att köpa ett Tigerfadderskap också! han har pratat om det så mycket och så såg jag att man kunde ge bort sånt i julklapp. Till mamma köpte jag ett orangutangfadderskap. tror hon kommer bli kalasglad. Det är så VIKTIGT att ta hand om de sista djurarterna vi har kvar och jag betalar gärna 100 kr i månaden för det. Ni borde med ge bort! bästa julklappen för alla, plus att man får ett sött litet gosedjur med.
HÄÄÄÄÄR
nu har sommarens festivaler börjat boka de första banden och mew är bokade till hultan. så jävla fint. bästa mew.
borde kanske ta tag i mig själv nu. men vet inte riktigt var jag ska börja. känner mig bara som en blöt fläck på golvet ungefär.
nu borde jag äta. puss


'cause you brought out the best of me
a part of me I'd never seen
you took my soul wiped it clean

Inga kommentarer: