tisdag 18 december 2012

träning

Gud vad jag ÄLSKAR att träna! det är så jävla roligt. har precis varit på ett pass Bodypump. helt sjukt jobbigt och roligt som tusan. Har såna spagettibenocharmar nu så att jag knappt kan göra något alls. har druckit min älskade proteindrink och sitter bara i soffan nu. så sköööönt att äntligen få träna igen. hatar att mina jobbtider ska göra så jag bara kan träna gruppass varannan vecka, men får försöka vara grym på gymmet själv när jag jobbar kväll. åh, känner mig så grym nu. älskart. kommer ha sån sjuk träningsvärk imorgon alltså. men lätt värt. börjar se och framför allt känna skillnad nu. jag orkar mer. Idag på passet kunde man ta en liten paus mitt i, men jag körde vidare även fast jag var trött. Såg dessutom en bekant som blivit SJUKT tjock. galet. hon har alltid varit den där lilla söta tjejen som alla gullar med. Känns hemskt att säga det, men det var skönt att se att hon blivit tjock hahaha. nu ska jag bara sitta i soffan hela kvällen. Imorgon kommer äntligen jonatan hem. det blir fint. puss

Inga kommentarer: