tisdag 21 maj 2013

jag lever.

Är det ens någon som läser här längre? har inte skrivit på evigheter. Funderar på att skriva dagbok igen. Rensade bland mina typ 25 dagböcker igår!! helt sick ändå att jag skrev typ 10 sidor varje dag, alla sjukt detaljerade. Jag ska snart iväg och jobba. Imorgon åker Jonatan till göteborg och jag blir ensam fram till fredag då jag med åker upp. Helgen ska vi spendera på Knarrholmen! Jonatan ska spela med sitt band och jag, mica och sara ska stå i baren en natt. Vi får hela festivalen gratis + mat. kommer bli helt sjukt kul! hoppas bara det är lite fint väder också. Borde klippa mitt hår med, börjar få värsta hockeyfrillan. Åh idag lyssnar jag bara på Håkan och längtar SÅ MYCKET tills vi bor i göteborg. Hösten kommer bli så himla fin! sommaren med för den delen. Får typ 1 månad betald semester i sommar!!! kommer äga allas mammor. Blä borde fixa mig iordning inför jobbet nu. tänkte mest bara säga hej och att jag lever.


1 kommentar:

Sofie Strahl sa...

Du måste ha kvar bloggen och blogga från Gbg! :)