tisdag 18 juni 2013

Skärpning.

Hej bloggis, känner att jag måste bli bättre på att skriva här.
Just nu känner jag mig så himla harmonisk och mår så BRA. Om fyra dagar får jag semester, på fredag är det midsommarfest och på lördag åker vi ÄNTLIGEN till Göteborg för att stanna ett tag. Är så pepp att jag seriöst snart lipar en skvätt.
Det slog mig precis att om två månader så bor jag där! i min favoritstad. Det är helt sjukt. Längtar SÅ MYCKET.
Vi har ju fixat en lägenhet i gamlestaden, men idag fick vi mail av ett annat par som vill att vi ska hyra deras i Johanneberg. Vilket hade varit skitnajs, men känns taskigt att svika gamlestadentjejen. I vilket fall som helst så kommer vi att flytta i augusti. Söker jobb som tusan och hoppas att jag får något, men tror inte det ska vara något problem. Åh vad jag längtar efter hösten i min bästa stad med mina bästa vänner.
Åh.
livet är så fint.
På torsdag ska Penny dessutom kastreras, vilket såklart känns så himla trist. Men vi måste göra det, är så trött på att hon kissar överallt osv.
Egentligen var det meningen att vi skulle ha med katterna till göteborg och att Mica skulle passa dom, men anton ville absolut vara kattvakt, så nu blir det så. Känns lite skönt att slippa ha med dom och att vi kan stanna hur länge vi vill nu. Vill ju inte tvinga Mica att ha dom hur länge som helst hos sig haha.
Åh vad det ska bli fantastiskt med semester! har jobbat ihjäl mig denna våren och har verkligen förtjänat den här semestern.
Ska snart iväg och jobba, skulle egentligen ha tränat men känner mig lite förkyld. Orkar inte börja min semester med en förkylning.
haha så tjatig tjej MEN ÅH VAD LIVET ÄR FINT!!
nu ska jag göra mat.
Har blivit superduktig med maten och skriver upp allt jag äter och ser till så att jag får i mig allt jag behöver för att bygga snygga muskler.
Förra veckan var förresten min finaste Jesper nere i stan. Så himla fint att träffa honom igen. Bästa killen. Vi hade två så himla mysiga dagar och det är helt galet hur mycket jag tycker om honom.
Känner så himla bra människor.
                                            Glada i parken på Eurovision

  Jag och Mica på Nordpolen på knarri

Sjöjungfrudans på Knarrholmen.


                                                    Fina killarna på båten från knarrholmen


pizza med pojkvän i solen.
                                                             

                                                                  Finaste Jesper



puss



Inga kommentarer: