onsdag 19 juni 2013

Jobbis.

Hej lille bloggis.
Sitter på jobbet och har precis ätit sjukt mycket. Har så ont i knäna att jag vill gråta = ingen träning förrän det blivit bättre. Fan. 
Imorgon ska Penny kastreras och sen har jag tusen saker att fixa. Måste göra klart Emils present, gå till systemet, städa klart lägenheten och något mer som jag glömt. Haha. 
Tråkigaste bloghinlägget.
Igår efter jobbet satt vi iallafall i parken ett slag och drack lite vin. Det var najs. Sen åt vi halloumifalafel och somnade. 
Slutar snart och då ska jag hem och duscha mina knän i värkgele!!!!! 
Tror att mina skor ej är så bra att springa i, ska köpa ett par löparskor med. Funderar på ett pt-pass med så att jag lär mig att träna rätt och träna sånt som passar mig. 
TVÅ jobbpass kvar till semester!!! Bästa.
Puss 

Galen tjej på jobbet. 

Inga kommentarer: