torsdag 30 december 2010

en morgon.

Drömde sjukaste drömmen inatt. Vi var på någon fest för en film som jag och mina vänner hade gjort. Och bara helt plötsligt så berättar min mamma att hon har haft sex med mina vänner. Så jag blev helt hysterisk och mamma och min vän tyckte inte att det var någon stor grej alls. Så började jag springa runt och leta efter Niklas och Jesper, för jag var helt övertygad om att mamma hade varit med dom också. Sen helt plötsligt var jag på sjukhuset istället och var supergravid. Sen bara var min mamma där och hon skulle också föda samtidigt. Jag smsade jesper massor men fick bara tag i hans kompis. Jag döpte ungen till jesper och sen vaknade jag av ett sms från Niklas.

Så sjukt konstig dröm och den kändes sjukt verklig. Idag måste jag handla till min mamma och handla på systemet till mig själv.
Inatt var ingen bra natt, jag mådde skitkasst och bara skakade av ångest. Minns inte hur eller när jag somnade, men det gjorde jag ialla fall.
Nu ligger jag i sängen och ser på fröken sverige. Har såklart fått en finne nu lagom till nyår.
Nu måste jag duscha.
hej.

1 kommentar:

belle sa...

gullis. hoppas att du sover bättre inatt. & att du får det asfint imorgon! PUSS