fredag 31 december 2010

hårt godis.

nyårafton.. nyårsmorgon? säger man så? jag vet inte. Somnade vid 5 inatt ialla fall, inte pga ångest utan pga en söt pojke. En söt pojke som i flera år har varit den sötaste jag vet. Nu helt plötsligt vill han göra saker med mig och jag kan bara tänka på niklas. På ett sätt vill jag bara vara med Niklas, men han vill inte vara med mig nu. Jag kan inte sitta och vänta på honom hela livet. Men det blev sån kaos förra gången jag var med någon, och jag vet inte om jag orkar det igen.
Om det här hade varit för 2 år sen hade jag utan tvekan valt den andra pojken, men nu finns Niklas och då blir allt krångel.
Fan.
Jaja, jag orkar faktiskt inte tänka på det idag. Ikväll ska bli en superfin kväll och jag ska vara superfin. Jag har belles fina lila klänning på mig och peppar med fina vänner på facebook.
Tänkte ta tåget vid halv 5 så jag är inne vid halv 6.
Nu börjar det dyka upp massor med folk som vill komma på festen, så min panik har börjat släppa nu. det kommer bli bra, folk kommer ha roligt.
jag kommer må bra.
nu ska jag försöka fixa mitt hår (håll tummarna för mig belle).
ha ett fint nyår.
pusspuss

2 kommentarer:

Tommy S sa...

trevlig läsning! fina bilder.

gott nytt år!

belle sa...

du är säkert asfin & håret kommer bli skitbra & du + alla kommer ha det himla roligt! vill gärna ses snart igen? typ nästa vecka? så kanske jag kan få prova de där dr martens kängorna vi pratade om? PUSS ps jag marinerar en fläskfilé. läskigt ds