lördag 1 januari 2011

hah, nyår.


herregud, nyår var en katastrof. Eller i början hade vi det så himla fint, alla mina bra var där och vi hade det supertrevligt.

Jag var lagom full och var bara nöjd. Vid tolvslaget gick alla ner på torget och kramades. Jag nyårspussades lite med folk men mest med kim. Niklas skulle komma och överraska mig på torget och såg såklart att jag pussades med kim. Efter det började kaoset. Satt i telefon i fyra timmar med niklas och fick höra hur vidrig och dålig jag är. Jag missade hela festen och hann knappt prata med någon.
jag och kim stängde in oss i ett rum och var bara ledsna och förjävliga. Vid halv 4 blev anton för full och bad oss kasta ut alla. Några få fina utvalda fick stanna och vi satt uppe till halv 9 imorse. Då gick vi till stationen och tåg tåget hem. Vi orkade inte stanna i bakismisären.

Har sovit fyra timmar och är så jävla bakis. Herregud vad livet är värdelöst.

Niklas ringde mig imorse och var superledsen för igår. Han bad om ursäkt tusen gånger och vi pratade länge, eller jag skällde mest. Men det känns okej nu, jag sa att han får välja. Antingen så är vi tillsammans eller så är vi bara vänner. Jag pallar inte det här mellantinget som vi är nu.


Men ja, förutom bråket och att jag missade halva festen var kvällen ganska så fin. jag känner så himla bra människor.

ikväll ska jag bara ligga och dö i sängen.

Tre dagar tills jag fyller år..

hurra.


1 kommentar:

belle sa...

puss gullefin. hoppas han väljer att ni ska leva lyckliga i alla era dagar tillsammans, fniss!