lördag 29 januari 2011

-


idag har jag varit på biblioteket och lånat massor med fina böcker. Det är så bra att ha en kim som kan ge mig bra boktips. Han är så fin. Det är tur att han är hemma ikväll och håller mig sällskap på msn. Hade nog gått sönder annars. Detta är min första fredagkväll hemma på flera veckor och det lär fortsätta såhär fram tills jag får soc. så himla drygt. jag kommer fan bli galen.
Jag tjurar på Niklas, så vi har knappt pratat idag. Men jag ska fan visa honom att det inte går att hålla på hur som helst. Han loggade in på msn precis, men jag har inte sagt något. Har precis läst ut Doktor glas och imorgon ska jag börja på Stäppvargen. Det blir nog fint.
Bilden ovanför har Emilia ritat, hon bara taggade mig i den helt random på facebook. Så himla fin tjej! shit vad jag saknar göteborg och alla fina människor där.
åh jag längtar.
nu ska jag bara se sex and the city och prata med fina människor hela natten.
pusspuss.

Inga kommentarer: