torsdag 6 januari 2011

blä.

Hela kvällen och natten låg jag med feber, fattar inte riktigt varför. Jag hade liksom inget annat, bara feber. Läste på facebook att många av mina vänner hade exakt samma sak, sjukt skumt. Men idag känns det bättre ialla fall. Psykiskt är det rätt kasst, allting gör ont. orkar mest ingenting. Är så himla trött hela tiden, känns som jag bara sover men ändå är så vidrigt trött när jag vaknar. Jag fattar inte vad som är fel på min kropp. Imorgon är det fredag och jag är så jävla opepp på allt. jag vill inte göra något, samtidigt som jag absolut inte vill ligga här själv. Tiden borde gå fortare, bara hoppa några månader eller år fram. Det hade varit så fint, för just nu orkar jag verkligen inte ta tag i det jag måste.
jag kommer gå under.
fy fan.
bitter tjej.

Inga kommentarer: