måndag 31 januari 2011

fix you.

Ikväll har varit jobbig på alla sätt. Jag har sagt mina sista ord, jag vet inte vad hans blir. Antagligen inget speciellt.. därför tänker jag inte få några förhoppningar.
Egentligen förstår jag nog inte riktigt vad som hänt och det är nog först om några dagar som tårarna kommer.
Jag borde ha lagt mig tidigare, ska upp vid 10 imorgon. Jag lär mig aldrig. Jag har kollat Roskildevideos och lipat lite. Coldplay var så fint att jag nog aldrig kommer se något finare. Inte för att jag gillar Coldplay överdrivet mycket egentligen, men den konserten var fantastisk. Åh, jag saknar roskilde så himla mycket. Det borde bli sommar nu. Jag längtar.
Har precis fått läsa helt fantastiska ord från en hel fantastisk man. Jag blev helt varm i magen och det är bra att det finns folk som fortfarande kan skriva. Jag blir lite hoppfull då.
Det är tur att jag har honom.
annars hade jag varit på botten nu.
Eller ja, botten är jag väl redan och krälar på. Men det hade kunnat vara så himla mycket värre ändå.
nu måste jag sova. på riktigt...
suck.

2 kommentarer:

belle sa...

finaste lillgulle. skickar kärlek genom atmosfären.

michaela sa...

älskar dig. försvinn aldrig. <3