tisdag 18 januari 2011

blä.


jag är så fruktansvärt trött på att bo här, det är bara bråk hela jävla tiden. Jag är bara så vidrigt arg och ledsen hela tiden. Jag orkar fan inte.
idag har jag ialla fall fixat alla socpapper osv. det känns bra ialla fall. Möte på tisdag. Jag hoppas verkligen jag får pengar den här månaden, jag orkar inte vara fast här mer.
peppar festen på lördag ialla fall, det kommer bli himla bästa. Finast ska det bli att träffa Belle och Mica hihi. åh, jag längtar mest.
puss

2 kommentarer:

belle sa...

å finaste jossegull. det är inte säkert att jag kan komma på festen. för. jag är totalpank. men jag kanske kan låna lite pengar av någon så kag jag iallafall kan ha råd att ÅKA till festen så kan jag ju SITTA där lite söt & nykter & krama på dig. & sedan åka hem. för jag vill så himla gärna komma ju.

michaela sa...

det blir bäst! belle får smaka av mig om hon kommer hihi. längtarlängtarlängtar. puss bästa tjejen <3<3<3