måndag 10 januari 2011

fixardag.


Idag vaknade jag halv 11 och slängde på mig kläderna. Halvsprang till Ungdomsmottagningen men råkade hamna på barnavårdscentralen. Satt i väntrummet med tusen stora magar, fattade inte alls. Sen kom en sköterska och sa att jag nog var fel. Kvinnan jag pratade med på Um var supersnällast ialla fall. När jag kom hem tittade jag lite på vänner och ringde sedan soc vid 1. Så har möte där snart. Måste fixa massor med papper osv. Efter soc ringde jag och adressändrade.. det var hemskt och jag började gråta efteråt. Jag saknar malmö så himla mycket. När jag hade gråtit klart gick jag till arbetsförmedlingen. Fick reda på att jag bara behöver jobba en månad för att få a-kassa, men ja måste ju ha ett jobb också.

För en stund sen ringde studievägledaren och bokade in ett möte. Så nu har jag fixat allt jag kan göra, nu är det upp till alla andra.
Ska snart iväg och handla åt min mor, vi ska göra egen pizza och ikväll tänker jag inte ha ångest över något! nu har jag som sagt gjort allt jag kan.

saknar niklas så himlahimla mycket, vi kommer knappt ses alls nu eftersom båda är panka.. men det får lösa sig på något sätt. Får ialla fall låna pengar av mamma till den 22e så jag kan åka in på vår födelsedagsfest.
Ska sluta röka också.. typ imorgon. har bara typ 5 cigg kvar.
fick ett himla sött vykort av Mica och Elias idag hihihi. Det var en söt fjällräv på, blev lite kär. puss!


är supertrött ialla fall, så ska somna tidigt ikväll.
nu ska jag gå till affären.

pusslax.

2 kommentarer:

michaela sa...

<3<33<3

belle sa...

är så stolt & glad nu! PUSSSSSS