onsdag 12 januari 2011

MM


Inatt lyssnar jag bara på marilyn manson och är sådär svart och svår 16 år. Sjukaste flashbacksen till sommarlovet mellan nian och gymnasiet. Det enda vi gjorde var att lyssna på Manson, kolla på buffy och äta torkade nudlar. Det var en konstig period. Vi klädde oss i de största mansontröjorna och varmaste kängorna även om det var 30 grader varmt ute. Det känns som det var fler miljoner år sen och att jag verkligen var en helt annan människa då. Jag mådde verkligen så himla dåligt. Okej att jag mår dåligt nu, men det är på ett annat sätt.. mer sådär vuxet och samlat sätt. På den tiden var det verkligen bara ångest över hela världen. Det blev ett ångestspår efter mig var jag än gick. Jag kräkte ångest över precis vad och vem som helst. allt var nog mest misär. Jag är rätt glad att jag inte mår på det sättet längre, eller det gör jag nog.. jag har bara hittat andra sätt att uttrycka det på.
Nu ska jag gå ut och röka min allra sista cigg. usch.

grattis till mina finaste flickor Ellen och Mica som fyller år idag. Ni är det bästa i hela världen.
pusspusspusspusspuss

1 kommentar:

michaela sa...

åh ja gud.. TACK för att man inte är eller mår som när man var 15-16 år.. uuh.

och TACK söte, du kan vara den bästa!! <3