torsdag 27 januari 2011

Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Åh, det är helt sjukt hur mycket jag längtar. Jag har den där känslan i kroppen, den där känslan som jag inte kan få någon annanstans än just där.
det kommer bli bra.
Imorgon är ännu en milstolpe i planen och jag ska verkligen göra allt jag kan nu. För i höst är det fan på riktigt.
Sitter och lyssnar på finaste håkan och pratar med gosiga människor. Borde sova egentligen men äsch.. det kan jag göra imorgon.
Saknar mica redan, det var så himla finast att träffa henne i lördags. hon är bäst.
Jag har saker som skaver i mig och som jag inte riktigt orkar ta tag i inatt. Fan. Jag orkar inte. Jag får inte sabba det.
Soc sa ialla fall att de betalar för psyk och det är ju kalasnajs. Då kanske jag äntligen kan få göra den där utredningen nu. Ska ringa och fråga någon dag.
Lämnade ialla fall in de allra sista papperna idag. så nu är det bara att vänta.

Låt oss fly,
clownerna har gått till jobbet nu.
Solen har gått upp
jag har inte glömt hur man flyger.

snart.

1 kommentar:

michaela sa...

saknar dig med helt galet mycket. och heja soc. bra och hoppas du får utredning nu. och sen kommer du hit. och vi lever lyckliga i alla våra dagar. amen. <3