måndag 3 januari 2011

vuxen_tjej_89

idag har jag tagit tag i sånt som jag haft ångest över. Ringde soc, men missade telefontiden för folk under 25 med 10 minuter, så måste ringa imorgon. KUL! vågade öppna mitt csnbrev också, det var inget farligt. Sen har jag minsann ringt UM och bokat tid för att testa mig, jag är asnervös! vet dock inte varför, för jag vet att jag inte har något. Men det hör väl till att man ska vara nervös. Har tänkt skriva ett cv idag också, ifall soc skulle vara elaka. Det är verkligen helt värdelöst att vara vuxen. Ser hur min syster bråkar om löjliga saker med sina kompisar på bilddagboken och kan bara tänka "men herregud!! skärp er, det finns fan värre saker än att någon inte skriver ett hjärta till en", men samtidigt är jag inte alls avundsjuk. Jag skulle nog aldrig vilja vara 13 igen. Det skulle nog vara en mardröm. Aldrig är man nöjd minsann.
Nu är jag fruktansvärt uttråkad och blä.
Imorgon är det ialla fall födelsedag och på onsdag är det um och förhoppningvis Belle också.
hej.

1 kommentar:

belle sa...

duktig duktig duktig puss puss puss