söndag 9 januari 2011

lite helg.

Fredagen började med biblioteket och sjukaste ångesten. Insåg att jag inte skulle orka vara hemma ensam under kvällen. Så jag slängde mig ofixad på tåget till malmö och andades ut lite. Gick hem till anton med en minttu och ett glatt humör. Chillade lite i köket med ola och sen började folk att komma. Det blev shottar och mys. Alla var glada och fina. Vi bestämde att vi skulle gå till Inkonst innan 12 för att komma in billigare, men så blev det såklart inte. Vi kan aldrig hålla tider. Vid 1 eller så kom vi ialla fall iväg. Jag och Cathrine gick hela vägen och kärleksförklarade varandra haha, hon är så himla fin. Framme vid Inkonst var det kalaslång kö, men vi stod ut och trängde oss lite. Framme vid dörren träffade jag min fina man i kostym. Vakten sa att om jag släckte min cigg fick jag komma in, så jag fimpade den glatt och fick en stämpel på handleden. Inne träffade vi massor med fina människor, men finast var ju såklart min man. Fick träffa några av hans vänner också, det var fint och inte jätteläskigt ändå. Tiden sprang iväg och det blev dags att gå hem. Så jag tog min man i armen och gick hem till honom. Hemma hos honom blev det fifa och sånt fint. Somnade vid halv 6 på hans bröst och sov himla bra.
I lördags trodde jag att jag skulle dö av bakfylla, men jag tvingades ändå upp och ut på stan för att träffa Elias och Mica. Vi gick ungefär hundra mil i vattenpölar innan vi kom fram till Simpan. På Simpan fick jag sötaste islandspresenterna och sen åt vi pizza. Lite mys och sånt, sen skulle de på bio. Jag traskade hem till Anton ett slag och låg på hans golv. Sen skulle de med köpa pizza och jag gick till tåget.

Idag vaknade jag 20 i 4 och är på världens sämsta humör. Känns som det kommer bli långa veckor framöver. Måste ringa soc imorgon och sen ska jag till Um också. Jag är så trött, trött på allt hela tiden.

lite bilder från helgen ialla fall. De svartvita har jag stulit från sebastian.




jag och cathrine

glad_tjej

patrick och jag spexar i trappan


sebastian och patrick pussas lite i köket.


jag och anton bök.

pontus jonte och cathrine är golliga.


tove sebastian och patrick hihih.







1 kommentar:

michaela sa...

saknar dig asmycket!! du är finaste tjejen. hur mår sälis? och åh, på glad_tjej bilden är du det sötaste nånsin. är AVIS! pusspusspuss