lördag 9 november 2013

ameh.

bara lyssnar på Håkan hela tiden. jämt. inget annat är bra. är glad men ändå är det något som skaver. jag vet inte. vet bara att det är vissa saker som måste sluta nu och att jag måste sluta tänka på det. orkar inte. idag har vi varit på dop i fjällbacka. det var fint och god mat osv. älskar jonatans familj så mycket, känns som min egen familj. Ikväll har jag bara ätit popcorn och kollat på Håkankonserter. Bästa finaste håkan. Funderat lite på tatueringar med. när jag nu ska ha råd med det... Men kanske om jag får csn i januari eller så. kanske. någon gång blir det. Åkte förresten förbi skolan jag sökt till idag. Den ligger så långt iväg. nästan två timmar. vet inte om jag orkar det. men kan vara så himla värt det också och det är ju bara ett år med några månaders praktik dessutom. Åh lyssnar på din håkanlåt nu och bara orkar inte. går sönder, blir trasslig, tänker dumt. orkar inte mig själv. imorgon ska jag och mica söndagspromenera och sen ska jag spendera fars dag med jonatans familj. min far är ju ändå hopplös liksom. blä.har skrivit massor idag, bara babbel, men det var skönt. fan vilket värdelöst blogginlägg haha. orkar inte. Igår hade jag filmkväll med mina tjejer, vi såg skräckfilm haha. bara skrek på alla i filmen och hade kuddar för ansiktet. finaste tjejerna. vet inte vad jag skulle ta mig till utan dom. Borde sova snart. Skönt att vara nykter denna helgen och att kunna sova länge utan alkohol i blodet. haha nu avslutar jag detta kassa inlägg. puss

1 kommentar:

michaela sa...

finis <3<3<3<3 prata med oss om detta om du vill? och tycker LÄTT du ska börja skolan om du kommer in! skitvärt är det!! du är sötast. ÄLSKAR DIG