söndag 24 november 2013

Jag går inte isär när jag går med dig.

Är så bakis och magkatarrig. orkar inte. gör så ont. Imorgon kommer lönen och jag har nog aldrig längtat så mycket! finns så många saker jag måste köpa och sen kommer det äga att kunna köpa mat också.
Igår var jag på finaste mysvinfilmkvällen hos Sara med Mica och Elin. Vi såg på Känn ingen sorg och jag och mica hade vin med oss. Mica blev full på en sekund och bara pratade om sina tjejer. så himla söt. Filmen var bäst som vanligt och efteråt dansade vi till Håkan och tog tusen bilder haha, Vid halv 12 åkte vi in mot stan för att gå till andra lång. Dock åkte vi hem till mig först för att övertala benjamin, jonatan och jonatan att följa med oss ut. HAHA visade mica mitt soprum och sen skulle vi "smyga" tyst i trappan, det gick sådär och när vi kom upp till vår våning stod killarna där och skrattade åt oss haha. orkar inte hur odiskreta. Sen åkte vi ialla fall till andra lång och hade deep talk i baren. Blev så himla hungriga, så vi rusade över till BK och köpte så många pommes och lökringar! dog så gott det var. verkligen bästa. Sen åkte mica hem och jag gick till bryggis ett tag till.
idag har varit en sjukt tråkig dag, men så är det på söndagar ibland. ska jobba massor i veckan, men tröstar mig med att jag snart får antagningsbeskedet till min utbildning. Dör om jag inte kommer in!.
Det händer ialla fall massor av roliga saker fram till jul och efter. Elin ska ha födelsedagsfest om två veckor, sen ska vi ha julstoj, sen är det jul, nyår och SEN MIN GRYMMA FÖDELSEDAGSFEST! den kommer äga. har planerat så himla mycket och det kommer bli SÅ KUL!. är så peppad.
Livet känns fint ialla fall.
Har köpt kattmat och glass för mina sista pengar och ska snart se på wallander.
idag är det sista Bronavsnittet! kommer sakna Saga norén. hoppas det kommer en säsong 3. besatt av bron.
nu ska jag se på wallander. puss





1 kommentar:

michaela sa...

hahahahah minns inte ens varför vi tittade i soprummet? hade vi pratat om det? eller sprang du bara dit och kände att det var en värd grej att visa? och filmen! så bra! men minns inte mycket av den heller haha. minns inte begravningen? typ bästa i hela filmen ju! måste verkligen se om! hahahah ja i trappan! fattade först inte vilka som stod där. sjukt odiskreta. december kommer äga! så mycket roligheter! på söndag ska jag julpynta massor! vill ses snart igen! mina tjejer är bäst ja, idag bara var dom i samma sal och bara var så snygga när dom stod där och pratade med varandra!!!!1!!!!! dog nästan. du är bäst!!!!! puss