fredag 29 november 2013

JAG KOM IN.

NU KOMMER ÄNNU ETT GLÄDJEINLÄGG! FÖR JAG KOM IN PÅ SKOLAN!! JAG KOM IN!! helt sick. har väntat på det jäkla brevet i evigheter, men så igår när jag åkte hem från stan så bara kände jag i hela kroppen "brevet har kommit idag och jag har kommit in". Så bara sprang till postrummet och DÄR I VÅR POSTBOX LÅG BREVET OCH JAG ÄR SÅ GLAD!!!! har dessutom mailat kursledaren på skolan och det gör inget att jag kommer lite sent. ÄR SÅ GLAAAD. vi börjar 0830 och slutar 1610, och på torsdagar ska vi vara på Nordens ark! som är en megastor djurpark typ där vi ska ha lektioner och gulla med alla djuren och lära oss så mycket! sen är vi lediga en dag i veckan med, så himla skönt. Alltså jag är så glad och allt bara löser sig. skickade in min csnansökan idag med men det känns verkligen som att jag kommer få csn också. ALLT BARA LÖSER SIG. Allt är så himla bra just nu, har verkligen allt jag vill ha och allt är bara så braaaaaaaaaaaaaaa. hahaha tjatigast i sverige, men orkar inte. Känns som att det kommer hända något jobbigt snart eftersom allt är så BRAAA. eller så bara är det äntligen min tur att ha lite flyt nu.
Imorgon ska jag jobba ett par timmar och sen kommer mina fina vänner hit och firar med mig.ALLTING ÄGER SÅ MYCKET.
ser på idol och äter kakor nu. ska sova om ett tag. Hittade skolans blogg nu och har läst massor. verkar vara en så HIMLA BRA SKOLA och vill typ lipa för att jag är så pepp och för att det kommer bli så fint.
Bäst alltså.
puss.

Inga kommentarer: