söndag 8 december 2013

Håkanärbästivärlden.

ALLTSÅ JAG DÖR. HÅKAN VAR SÅ JÄVLA BRA ATT JAG TYP VILL LIPA OCH EXPLODERA!!! Gick dit ensam och det var SÅ MYCKET FOLK. men hittade Adam random bland alla folk och så hängde vi runt ett tag. Satt på lite olika platser, men sen hoppade jag ner på min plats. ALLTSÅ KONSERTEN VAR SÅ JÄVLA BRA! har sett håkan typ 10 gånger, men detta var nog den bästa någonsin. så jävla bra. aldrig sett honom i gbg innan och det var sån himla annan stämning. så FINT DÖR. Han spelade ALLA fina låtar och jag lipade ihjäl mig på Jag har varit i alla städer och på Tro och tvivel. När han spelade Valborg hann håkan inte ens börja sjunga innan publiken överröstade honom och sjöng hela första versen medan han satt på scenkanten och såg lite lipig ut. DET VAR SÅ FINT. blev även superfin allsång på Pistol och Håkis sa att han fick gåshud. På Du är det finaste jag vet sjöng han även första versen av Kärlekens tunga in i saxofonmikrofonen. FINAST.

Bara dårar rusar in.
Du kan gå din egen väg
Dom kommer kliva på dig igen
Street hustle
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger (lipade)
Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.
Mitt gullbergs kajparadis.
Jag har varit i alla städer (gråtfest)
Gårdakvarnar och skit (lipig)
Shelley
Förhoppningar-klubbland
Pistol
Tro och tvivel (fulgråt)
Uppsnärjd i det blå.
Protesfabriken
känn ingen sorg för mig göteborg
ramlar
Såna som vi (duett med dan berglund)
valborg
En midsommarnattsdröm (duett med pål från känn ingen sorg.)
Det är så jag säger det.
När lyktorna tänds
Det kommer aldrig va över för mig
kom igen lena.
Du är snart där (gråtistjejen)
Fri till slut.

DÖR PÅ LÅTLISTAN. SÅ HIMLA BRAAA. orkar inte. ALLA FINA JÄKLA LÅTAR. åh kommer leva på det här hur länge som helst.
Filmade lite och tog ett par bilder, men så svårt att ta med iphone från lite avstånd. blir bara fult. men älskar håkan mest i världen.


PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEj!

Såg din kommentar på niotillfem-bloggen :)

Har också bott i Göteborg i tre månader. Känner igen mig i dina intressen!! Kickboxning, vad coolt! Har funderat på att börja jättelänge men tar aldrig steget. Skriv gärna till mig om du har lust att ta en kaffe någon dag!

paladium@hotmail.se

linnea sa...

Tjaaaabba! Jag hittade också hit via niotillfem och kände att särskilt snacket om Håkan och Dexter talade till mig och sa att jag borde skriva hej! Är dock djupt avundsjuk att du såg honom nu och jag olyckligt nog var bortrest, blä. Det låter verkligen som att det var helt fantastiskt!!