söndag 15 december 2013

Csntjoho!

Har precis sett klart sista dexteravsnittet... alltså dör på allt. så bra, så sorgligt, så oväntat, SÅ FAN ATT DET ÄR SLUT NU.
Är så himla bakis idag och bara vaknade OCH HADE FUCKING FÅTT MITT CSNBESLUT PÅ MAILEN! mamma ringde dom för ett par dagar sen och då hade dom inte ens kollat igenom min ansökan. Men nu hade dom helt plötsligt beslutat OCH JAG FÅR CSN FROM JANUARI!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ GLAD!! allt bara löser sig så fint!!!!! kommer dessutom ha csn plus lön två månader med. ÄLSKART. bästa ever!
Igår hade jag roligaste kvällen! alla mina fina vänner kom hit, så hade vi julmys, klädde granen, lekte julklappsleken osv. ASMYSIGT! vid 12 blev vi för högljudda och drog vidare till Jennifer! Där dansade vi och skreksjöng Håkan hellström hela natten. BÄST. ÅH JUST DET, när jennifer kom så bara hade hon en överraskning, så tittade jag ut genom dörren OCH DÄR STOD ANTON!!! blev så glad att jag bara skrek rakt ut. Han hade åkt upp från Malmö för att överraska lite. Så himla fint!
ska försöka fixa så att han får mitt jobb när jag slutar, hade varit himla fint. Ikväll ska vi ha jobbmiddag med jobbet på någon restaurang. kommer äga. måste dock hinna städa osv innan dess.
Allting är så himla bra. Förutom att Dexter är slut.
Puss

1 kommentar:

michaela sa...

hahahahaahh "Allting är så himla bra. Förutom att Dexter är slut." EXAKT SÅ ÄR DET!!!! livet äger men hade vi haft mer dexter skulle det äga ännu mer!!!! PUSS BÄSTIS