söndag 22 december 2013

innanjulosv.

Vi fick biljetter till håkan, så den 7e juni ska vi se honom tillsammans! kommer bli så jävla fint.
Imorgon åker jag till skåne och det är verkligen med blandade känslor. har haft en himla fin dag med Mica, vi fikade och pratade strunt. sen köpte vi glitter och hon åkte hem. jag köpte julklappar till min bror och provade lite kläder till mig själv. Har slagit in alla julklappar nu och ätit tacos med jonatan. Borde sova, men då blir det imorgon och jag måste åka. Det ska bli kul men kommer sakna mina små katter så mycket haha. Är i alla fall ledig på nyår och dagen efter, sen jobbar jag två dagar och sen slutar jag. Galenskap att jag ska börja skolan, men det ska bli så himla kul.
Lyssnar på Håkankonserten nu och längtar så mycket. kommer bli bästa konserten. Klippte av min fula hockeyfrilla idag, stod inte ut alltså. Shit vad jag skriver ointressant.
Borde sova nu eller göra något vettigt.
puss och god jul.

Inga kommentarer: