onsdag 18 januari 2012

13.43

idag är det lite bättre tror jag. allt känns fortfarande ganska tungt och jobbigt, men det går kanske över. ska snart åka till jobbet ialla fall. jobbar bara fyra timmar idag. jonatan är på jobbet så det är himla lugnt här hemma. alla har blivit så duktiga med skola/jobb osv. heja oss. imorgon ska jag till vårdis och kanske få veta vad det är för fel på min mage. ska även boka en tid till gastropi, inte jättepeppad alltså. har hört att det gör skitont och sådär. men jaja, äsch. inget kul händer, därför suger min blogg. The cure har ialla fall blivit bokade till roskilde och jag och ellen är kanonpepp! roskilde är bäst.
nu måste jag åka till jobbet. hejhej.

2 kommentarer:

catarina sa...

sv. topshop!

Laura sa...

Åh, vad jobbigt med magen. Jag hoppas att de listar ut vad som är felet och hittar ett sätt att fixa det snabbt så att du kan må bäst!