tisdag 3 januari 2012

göteborghihi.

har inte skrivit blogg på himla länge,men har haft massor att göra. jobbade ju nyårsnatten och det var ungefär lika kul som det låter. Men jag överlevde och nu känns det värt. Åkte till göteborg i söndagskväll och har det himla fint här. Idag har jag och mica lekt på stan i regnet. åt GODASTE laxpajen, alltså gud den var så god och sen köpte jag en superfin bdpåse och en bdpin. Vi letade efter en klänning åt mica i tusen år men hittade inga fina. provade lite tröjor men bangade. när vi var himla blöta och kalla åkte vi hem. Kom hem till min man och åt lite godis och tittade på ett program om isbjörnar och polarisen och pingviner och sjölejon. himla gulligt. just det, vi smsade elin också och sa att hon borde komma och bo hos mica i helgen och hon bara "jag kommer lätt" och vi blev så himla glada. det går liksom inte att vara i göteborg utan elin. så i helgen ska jag och mica fira våra födelsedagar med kalas och elin hihihi. bästa. snart ska vi bada bastu och se på film. Fick tre HIMLA fina klänningar av mica idag också. dör så fina dom är. jag är nöjd som tusan med allt och om 3 timmar och 20 minuter fyller jag 23. galet. puss.

ps, hahaha antar att ni hatade mitt förra inlägg och inte tittade på en enda video :(

3 kommentarer:

Laura sa...

Åh, låter som bästa dagarna med bastu och Michaela och Elin och kalas och allt. Önskar att jag inte var så lång bort för då skulle jag definitivt party-crasha! Hur som helst så hoppas jag att du får bästa födelsedagen, bästa Josse! <3

PS: Jag tittade faktiskt lite på ett par videor i ditt förra inlägg!!! Fast jag förstod inte så mycket. Men jag försökte iaf. Hihi.

michaela sa...

hahahahahahah nej tittade faktiskt inte på en enda video men du är bäst ändå även fast du är en liten nörd. <3 idag var så himla mysigt. allt som sög var regnet! men det blev bäst ändå för jag var med dig. längtar så mycket till helgen. nu ska jag och elias snart äta chips med DIPP och kolla på film. grattis i förskott älskling!! <3333

elin sa...

hhihih ååh i helgen kommer det bli så himla kul :D ni gjorde min dag med smset :D kalas och UNO-spelet med!!!