söndag 22 januari 2012

shelley


jag har jobbat 6 dagar denna veckan, därav min bloggpaus. jobbet går bättre och bättre hihi. är nöjd och så. igår jobbade jag även på mitt gamla jobb hos min favoritpojke! han är bäst på att göra mig glad. Igår drack vi vin i köket och bara hade det bra. vi skulle egentligen till retro, men orkade inte. idag har jag spelat tvspel hela dagen. bästa. har även planerat vår födelsedagsfest med tove idag, kommer bli bästa. fixat evenemang och så på facebook med. har bjudit massor av folk, så det kommer nog bli galet. har läst igenom två gamla bloggar och dog lite. blä. försvinn och så. ska snart sova, för jag jobbar imorgon. längtar tills lönen kommer, är pankast i hela jävla stan. hatar januari alltså. i helgen kommer mica och elias ner till malmö och på torsdag kommer förhoppningsvis min internetkompis ner också! vi har aldrig träffats så det ska bli himla spännande. funderar även på att färga mitt hår svart igen, men vi får se, kanske blir ljusbrunt istället. har som vanligt inte tagit några bilder i helgen, så ni får en supersöt bild på jonatan från min födelsedag i göteborg.
nu ska jag fortsätta lyssna på håkan och röka klart.
hoppas ni mår fint. puss.

Inga kommentarer: