torsdag 5 januari 2012

23


hihih min födelsedag var så himla bra! började lite dåligt med att mitt smink blev fult och vi missade bussen, men när vi äntligen kom iväg var det superfint. vi åt frulle på baguettestället på korsvägen och sen gick vi på universeum! det var så himla mysigt, förutom att vi kollade på hajmatning! jag är ju livrädd för hajar och blundade typ jättemycket! sen kollade vi på djuren i regnskogen och alla andra roliga saker. så himla mysigt och bäst. När vi var trötta och hungriga åkte vi till linné och åt sushi på vårt bästa ställe. Älskar verkligen misosoppa! det är godast ever. När vi var mätta och glada gick vi på systemet och sen åkte vi till Benjamin och Jonatan. Fick världens finaste Justin bieberbild av benjamin! som han gjort själv. ni får en bild hihi. den ska jag hänga på väggen när jag kommer hem. blev så himla glad. Sen drack vi vin och det kom lite annat folk och allt var bara jättefint. När jonatan blev för full och började kärleksförklara mig tog vi sista bussen hem. köpte fyllemat på mcdonalds och kollade på stardust när vi kom hem. Himla mysig födelsedag var det verkligen. Idag har vi bara ätit pizza och legat i sängen. Vi spelade lite monopol också, men jonatan bara vann innan vi ens hann bygga hus, så det var inte kul. sen åkte vi till Allum och köpte chips och nu ligger jag i sängen medan jonatan spelar med sin bror. hahaha det verkar inte gå så bra. imorgon ska jag leka med mica på stan och sen kommer elin!!! bästa. vi ska köpa massor med chips och göra glass och bli fulla och bara fira hela natten. kommer bli bästa. Hittade finaste presenterna på universeum till mica hihi. hon kommer nog bli himla glad. Nu ska jag kolla på Mad men. puss.

2 kommentarer:

elin sa...

låter som finaste födelsedagen! hade aldrig ens klarat av att se en haj i verkligheten, läskigt att se dem äta. typ föreställer mig att de äter upp mig! :*

michaela sa...

baugettstället på korsvägen äger!!! för det är det med baugett och dricka för 30 kronor va? vi har ett sådant vid min skola också och det blir många såna luncher kan jag ju säga haha. och åh vilken fin bild!!!! gud vad duktig han är!!! bästa presenten till dig verkigen hihi lilla nörd. hahahah najs med kärleksförklaringar, så himla gulliga är ni. och jag kan verkligen se det framför mig hur sur du blir när du förlorar i monopol, typ som när JAG blev uno- mästaren ;))) IMORGON BLIR BÄÄÄÄÄST är så glad att jag har dig <3