torsdag 10 november 2011

bästisvargen.


bloggen suger jag vet. men har inte haft tid. kom hem från göteborg i måndags och sen har jag jobbat tisdag och idag. har sovit så dåligt de senaste nätterna. vill dö av trötthet. just nu spelar patrick wolf i köpenhamn och jag är inte där. gråter nästan. blä. allting är jobbigt ikväll. är ialla fall ledig hela helgen. det är bra. göteborg var världens bästa och jag ville aldrig aldrig åka hem. lägger upp bilder och så snart. ska bara hitta lite ork. jobbet är som vanligt typ. har sökt några nya jobb också som verkar supernajs. hoppas jag får något fast. det hade varit najs. är typ världens pankaste människa och vet inte hur vi exakt ska klara oss i två veckor till, men jaja.. det löser sig. nu lyssnar jag på patrick wolf och vill mest bara lipa. drömde bästa drömmen om huk inatt. Han skrev till mig på twitter och sen träffades vi och gick på ett bröllop i rederiet. åh finaste huk. dör. ska nog snart sova. imorgon ska jag och jonatan till biblioteket och sen ska vi köpa billiga grönsaker på möllan. vi gjorde GODASTE pestolaxen idag (mica du hade älskat den) och bara mmmm så god. nu ska jag lipa till vargen och tvinga jonatan att gå ner och köpa cigg. hatar livet lite ikväll. återkommer när jag är på bättre humör. puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

laxlaxlaxlax är allt jag tänker på just nu. och dig. och att jag vill äta lax med dig nästa gång vi ses. nästa gång du är här ska jag bjuda på laxpaj!!! <3

belle sa...

hahah är med aspank. ska leva på typ hundra spänn i två veckot. de ska inkludera resor till & från diverse aktiviteter = är körd. jajajajaja. kanske får femtusen till december *NÖJD*