onsdag 16 november 2011

pastadagen.


jag är sämst med bloggen just nu. kommer på saker jag vill skriva och sen glömmer jag bort det och orkar inte. jag och jonatan gjorde precis godaste pastan! med vin och tonfisk och fetaost osv i. så HIMLA god. vill typ äta det jämt. är ledig idag och imorgon. så himla skönt. 1.5 vecka kvar till lönen och jag typ dör. är så jävla pank att det finns inte. usch igår när jag åkte buss hem så gick niklas (mitt ex) på den. mitt hjärta typ stannade och jag kunde knappt andas. han stod med ryggen mot mig nästan hela resan och hela tiden tänkte jag "vänd dig inte om", men såklart såg han mig och satte sig bredvid mig. det känns så knäppt att träffa någon som man var sådär nära med innan och som nu bara är vem som helst. Eller ja, vi pratar ju väldigt ofta, men har inte setts sen i somras typ. jag vet inte ens om jag vill träffa honom. Jag blir så trasslig och konstigt med honom. jag blir någon jag absolut inte vill vara. men jag vet inte. han åker tydligen den bussen varje dag, men jag hoppas vi inte stöter på varandra mer. blä.
Förlåt för att jag suger på att kommentera era bloggar btw, jag ska bli bättre. bilden har inget med inlägget att göra, men jag hittade min externa hårddisk igår och på den fanns ALLA bilder från gymnasietiden och framåt. kanske gör ett inlägg med några godbitar från förr. puss.

2 kommentarer:

belle sa...

söta popfluff!

Laura sa...

Åh, jag vill se bilder på en liten gymnasie-Josse! Hihi.