onsdag 2 november 2011

naturhistoriska och sånt.













igår åkte vi 12bussen in till stan för att gå på Naturhistoriska! det var så fantastiskt fint och jag sprang runt som ett litet barn bland alla djuren. Tog tusen bilder och kollade på massor med knäppa djur. När vi tittat på alla djur blev vi himla hungriga, så vi gick och åt sushi hihi. supergodast och vi blev så himla mätta. efter maten gick vi över stigberget (jobbigast ever) hem till Jonatan och Benjamin. segade lite i köket och sedan gick vi till systemet. Under kvällen satt vi mest i soffan, lyssnade på musik, drack vin och bara hade det himla trevligt. Vid 2 somnade vi i deras lilla soffa och vaknade inte förrän vid 11 idag. supermysig kväll. idag har vi inte gjort så mycket. mest åkt hem och jag har lärt mig hur man stämplar på spårvagnarna! åt godaste pizzan när vi kom hem och sen har jag kollat på Amelie from montmartre. bästa filmen som vanligt. När jonatan har spelat klart ska vi gå en promenad och sen ska vi bada bastu haha. så himla tokigt. Imorgon ska vi btw på dejt, ni vet en såndär klassisk Dinner and a moviedejt. det ska bli så himla mysigt. nu ska jag kissa lite. puss

3 kommentarer:

belle sa...

alltså älskar naturhistoriska & å så himla mysigt med riktig date!! vill veta allt om allt sen!

Laura sa...

Älskar såna museer! Måste nog gå på Naturhistoriska här i Stockholm snart nån dag. Bäst. Och Amélie är finast.

michaela sa...

låter som mysigaste dagen och lycka till på DEJTEN imorgon hihihi :***