tisdag 1 november 2011

första bästa dagen.







Har precis vaknat och äter lite godis. jonatan sover bredvid mig. så himla söt. igår var bästaste dagen! åkte in till stan (klarade att byta buss själv i partille!!!!) och träffade sötaste mica. Gick till något ställe och köpte godaste sushin, fast dom var lite förvirrade! jag betalade för 6 bitar och fick 8 bitar och mica betalade för 9 bitar men fick tio. men vi klagade ej. sjukt gott ialla fall. När vi ätit klart så gick vi till topshop och bara dog för att allt var så fint. hatar att vi inte är rika. bangade alla dyra kläder och gick till HM istället. där hittade jag bästa skorna och så köpte vi tvillingtröjor som är så himla söta. Tog en liten vagn till järntorget och gick till myrorna. där hittade vi typ universums snyggaste väska!!! skojar inte alltså. så jävla fin men så jävla dyr. typ lipade nästan. hatar att till och med second hand är svindyrt. Kollade på lite knäppa saker och sen gick vi till emmaus. DÄR hittade vi det bästa någonsin! gamla glasögon!!! vi stod i säkert 20 minuter och provade och skrattade och snurrade. helt superknäppt. hahaha hittade ett par som jag faktiskt såg asbra i, måste verkligen skaffa linser igen. köpte dom ialla fall och mica köpte ett par asfina hippieglasögon. gick till bk i våra snygga glasögon och några fnissade åt oss. hahaha. åkte till 4-gott och köpte så jäääääääääääävla mycket godis. så himla stört att det ens finns så mycket godis. sen skulle mica åka hem och jag gick till min buss. busade och åkte utan biljett. kom hem till min söta man som spelade. sen åt vi massor av godis och jonatans kompis kom över och så såg vi björnbröder. somnade så himla tidigt. men asfinaste dagen och det är bäst att vi ska vara här så länge och mica är bäst och allt är bäst. idag ska vi på Naturhistoriska och jag kommer dööööö, för jag älskar sånt. så ni kommer få tusen bilder. nu la jonatan sig på min arm, så kan inte skriva mer. puss finisar. ps, snor lite bilder av dig mica för jag bara glömde att ta några :( måste bli bättre

2 kommentarer:

belle sa...

sötaste/bästa/finaste inlägget jag nånsin läst på denna blogg. älskar dig. älkar när du har det bra.

michaela sa...

hahah ÅÅÅÅÅH! så himla finaste dagen! och snart ska vi ha finaste helgen. längtar så himla mycket!!!!! puss du är verkligen den bästa nånsin <3<3<3