torsdag 3 november 2011

bastugos.


det var supermys att bada bastu igår och jag skrek "lisäääää" (stavning laura?)
och hahahaha, det var så himla kul. jonatan sa att jag var himla duktig på att bada bastu. huden blev supernajs och det var bara allmänt gos. sen chillade vi mest, gjorde bakpotatis och kollade på pans labyrint. idag har vi inte gjort något speciellt. bara ätit frulle och kelat osv. ikväll ska vi äta tapas och se på tintin på bio. idag är det 5 månader sen jonatan sa "varför inte?" och hånglade upp mig på fyllan hahahaha. så vi måste ju fira. kommer nog bli gosigaste kvällen. vill aldrig aldrig åka hem. imorgon ska vi leka med mica och elin och det blir bästa. ska äta middag och förfesta hemma hos mica. är så himla peppad. borde duscha och klä på mig snart. hoppas ni får finaste kvällen. puss

3 kommentarer:

elin sa...

får man hänga med på förfesten imorgon? :)

michaela sa...

hahaha sviker du mitt bastuhat?? :( jaja, är glad att du är glad! längtar så mycket tills imon och ELIN KLART DU FÅR KOMMA PÅ FÖRFESTEN <3

Laura sa...

Bastu är bäst! Och när det gäller finska är det bara att klämma in så många vokaler som möjligt, typ. Nästa gång kan du imponera med "lisää löylya!" Och efter bastun är det bra att säga "kiitos saunasta". Ehm, okej, ska sluta skriva om bastuspråk nu. Puss!