onsdag 15 februari 2012

alla hjärtans dag.


hej! har precis vaknat. drömde mysigaste drömmen om huk hela natten och blev så jääävla besviken när jag vaknade. tjurade lite, twittrade Huk och ska strax äta frulle. Igår jobbade jag och när jag kom hem fick jag inte gå in i köket. när jag kom in i vårt rum så stod där ett bord mitt i rummet med ett tänt ljus. Fick finaste rosen och sen trerättersmiddag. Till förrätt fick jag surdegsbaguette med vitlök+massa gott på och svampar fyllda med gorgonzola! typ dog. Till varmrätt blev det lax med sötpotatis, grillad majs, godaste såsen och bönor! dog även här. Efterrätten var dock det bästa, för jonatan hade bakat en cheesecake helt själv!! den var så himla god och jag ville bara äta mer och mer, men var så himla mätt. Typ bästa pojkvännen ever. så himla fin han är som bara fixar värsta supermiddagen fast han jobbat hela dagen. idag ska jag jobba fyra timmar ialla fall. det är lagom. kan fortfarande inte komma över att min dröm bara var en dröm. åh, huk är så jääävla snygg. dör. nu måste jag kolla några starcraftmatcher bara för det. hur hade ni det igår? puss

PS. HUK SVARADE PÅ TWITTER. typ dördördördööör.

2 kommentarer:

elin sa...

asså din pojkvän är typ den finaste man kan ha ju. så himla gulligt gjort av han!

michaela sa...

hahahahha åh så fint!! allt låter asgott ju. lax <3 jag och elias firade inte så mycket. vi åt lite extra god mat på kvällen som vi lagat tillsammans, sen tittade vi på film och åt kexchoklad och gelehjärtan. men det var mysigt! och jag längtar efter dig. pusspusspuss