tisdag 21 februari 2012

laxarblä.

vi fick inte lägenheten och vi är himla ledsna. men som tur är har vi fått en ny visning. på en etta som ligger MITT på möllan. så hiiimla fint. den är bara 30 kvm, men har kakelugn, ganska billig hyra och den ligger helt perfekt. så jag hoppas verkligen vi får den. Visningen är på måndag och då jobbar jag, så jonatan får gå på visningen själv. så himla synd, men jag överlever. bara vi får en lägenhet liksom. inget jobb idag, mår inte så bra alls. annars händer inget speciellt. jag jobbar hela tiden och ja jag vet inte. orkar inget. Fick ett par himla sköna stickade sockor av mamma i posten idag. supervarma och bra. på fredag kommer äääntliigen lönen. bäst. blä, har haft mens i en jävla vecka nu! helt sick. brukar ha typ 3-5 dagar annars. orkar inte. skitkropp. jonatan är med hemma från jobbet idag. hoppas min nya datorsladd har kommit idag, för jag orkar inte med den här trasiga dumma sladden. nu ska jag tvätta håret. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

skittrist med lägenheten men glöm den nu och peppa den andra!!! och får ni inte den heller så gör det inget för NÅN DAG LÖSER DET SIG (aspepp idag, eller mest just nu för jag lagar broccolipaj mmm) och JAG SAKNAR DIG. kommer ni på fredag??