torsdag 2 februari 2012

randomprat.



Hej jag lever. har jobbat hela veckan och bara dör för att jag är så trött nu. igår köpte jag ialla fall en asfin tröja (se bild), vill leva i den typ. har jobbat idag och nu är jag ensam hemma. sitter i en sjukt obekväm ställning och ska snart till christophers affär och hämta upp toves present samt snacka skit. sen ska jag till olika resebyråer och hämta resekataloger (vuxenpoäng). jag och jonatan planerar att resa iväg i maj, så vi vill ha lite inspiration, men antagligen åker vi till malaga. kommer bli asfint. bästa jonatan alltså. Min datorsladd är trasig och vill knappt ladda min dator, så har tejpat den och lipat för jonatan, så han ska beställa en ny från england. dör utan dator ju. På lördag ska vi ju ha födelsedagsfest, så imorgon måste vi städa järnet. kommer nog bli miljonfint. allting är rätt bra just nu, förutom att det är så SATANS KALLT! jag orkar inte. mina händer trillar snart av alltså. väntar på att min ipod ska ladda klart så jag kan gå snart. lyssnar på finaste Justin bieber och sånt fint. ni får en SUPERMILJONSÖT bild på Huk också, som vanligt. men han är ju världens sötaste man (efter jonatan) och jag får aldrig nog. plus att om jag fortsätter lägga upp bilder på honom så kommer ni kanske tillslut börja gilla starcraft också :D
nu ska jag kila. puss.

2 kommentarer:

elin sa...

gud vilken söt tröja! <3

michaela sa...

hahahah han är inte i närheten av hur söt du är!!! dör så gullig bild. och blir jätteavis om ni ska åka till malaga! :O måste tvinga elias att vi också ska åka nånstans. pallar inte den här kylan. :( hoppas ni får en himla fin födelsedagsfest. pusspusspuss saknar dig mest <3<3<3