torsdag 9 februari 2012

lägenheterochsånt.

haha glömde bort bloggen igen. allt är bra ialla fall. har jobbat hela veckan förutom i måndags. då gjorde jag en gastrostopi och fick vara hemma från jobbet hela dagen. det var mysigt. jonatan var med ledig, så vi hade mysigaste dagen. bäst. idag har jag jobbat från 06-09. helt ok. Har btw fått TVÅ lägenhetsvisningar nästa vecka. helt cp. Mitt i stan i bästa områdena. Sjukt najs, men båda är ganska dyra, så får se. men ändå kul att jag faktiskt kan få en lägenhet nu om jag vill. jonatan är på jobbet nu, så jag ligger mest i sängen och försöker att inte somna. Måste posta brev och grejer snart. så himla skönt att det är fredag imorgon. hoppas ni mår fint. puss

1 kommentar:

michaela sa...

hur mår magen nu? när får du reda på nåt resultat? ååh, du är så modig! och najs med lägenheterna! :D SAKNAR DIG hela tiden <3